بلاگ

میزان درآمد قالیشویی

میزان درآمد قالیشویی

 

دستگاه قالیشویی | راه اندازی قالیشویی | عزیزی ماشین : میزان درآمد قالیشویی جز یکی از مشاغلی است که سودآوری آن تحت تاثیر عوامل بسیاری قرار می گیرد. به طور کلی یکی از بی دغدغه ترین کسب و کارهایی که در ایران رونق بسیاری دارد و حتی در روستاها هم اقدام به احداث آن کرده اند قاایشویی است.

شما هر شعل یا کسب و کاری را در نظر بگیرید با هدف سودآوری صاحبان آن این شغل را راه اندازی کرده اند و در درجه اول این سودآوری یک شغل است که افراد را وادار به راه اندازی آن می کند.

 پس اگر به دنبال کسب درآمد هستید و می خواهید در جایی با ریسک پایین سرمایه گذاری کنید قاایشویی یک شغل مناسب و راحت است و در تمام نقاط ایران قابل راه اندازی است.

بهترین قالیشویی در تهران رو چگونه پیدا کنیم

میزان درآمد انواع قالیشویی ها

برای احداث یک قالیشویی  و کسب درآمد قالیشویی باید ابتدا تعیین کنید که کدام نوع قالیشویی در منطقه شما درآمد زایی دارد. در شهرهای کوچک و روستاها چون تعداد قالیشویی ها اندک است شما اگر یک قاایشویی سنتی هم دایر کنید باز برای شما درآمد زایی خواهد داشت اما در مورد شهرهای بزرگ موض ع فرق می کند و قاایشویی سنتی جوابگوی نیاز جامعه نخواهد بود پس با این وجود دایر کردن یک قالیشویی مکانیزه بهترین درآمد زایی را برای شما به همراه خواهد داشت.

درآمد یک قالیشویی با میزان شستشوی فرش ها در یک ماه تعیین می شود اما در کنار شستشو باید بدانیم که چه میزان هزینه کرده ایم تا به این مقدار درآمد رسیده ایم هر چه هزینه ها پاینتر باشد و درامد ببشتر باشد یعنی کسب و کار قالیشویی رونق داشته و موفق بوده است.  باید بدانیم که روش هایی را به کار بگیریم که تنها به درآمد زایی فکر نکنیم چون اگر مشتری از نتیجه کار راضی نباشد بازاریتبی در این بین صورت نخواهد گرفت.

معیارهای تعیین درامد قالیشویی


روی اوردن به صنعت قاالیشویی امروزه رواج بسیاری داشته است به طوری که در شهرهای بزرگ قالیشویی های متعددی دایر شده است که هر کدام شیوه های متنوعی را در پیش می گیرند. اما در مورد درامد قالیشویی باید بگوییم که قاایشویی ها به دو صورت هستند قالیشویی مکانیزه و قالیشویی سنتی که درامد هر کدام می تواند ببشتر یا کمتر باشد.

قالیشویی سنتی

افرادی که بودجه کمی برای احداث قالیشویی دارند می توانند از ابتدا یک قالیشویی سنتی دایر کند و پس از کسب مجوز و دست یابی به یک درآمد معقول می توان رفته رفته آن را به یک قالیشویی مکانیزه تبدیل کرد. شما هر پدل قالیشویی که راه اندازی کنید باید سیستم تصفیه فاضلاب داشته باشید تا بهداشت به شما مجوز لازم را بدهد. این کار شاید در ابتدا هزینه بر باشد اما بعد از یک مدت کوتاهی هزینه ها را کاهش و درآمد را افزایش می دهد.

اما در مورد قالیشویی مکانیزه همه چیز متفاوت تر است در این قالیشویی ها که تمام مراحل شستشو و خشک کردن توسط ماشین الات تمام اتوماتیک پیش می رود دخالت انسان به حداقل می رسد و خود دستگاه تمام عملکردها را به صورت خودکار انجام می دهد مصرف اب و مواد شوینده در این دستگاه ها کنترل شده است و این کاهش هزینه ها درامد پایانی را افزایش می دهد.

معمولا در شهرهای بزرگ استفاده از قالیشویی های تمام اتوماتیک ترجیح داده می شود چون سرعت عمل و کیفیت شستشو در درجه اول مهمترین مساله می باشد و تجهیزات تمام اتوماتیک توانسته است این انتظار مشتریان را برآورده کند. بهره وری با استفاده از این دستگاه ها چندین برابر شده است و روزانه تمام سفارشات به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد و این مساله باعث رونق کسب و کار شده است. جدای از بحث بهره وری و درامد مزیت انتخاب قالیشویی ها مدرن حفظ کیفیت فرش و جلوگیری از آسیب رساندن به آن است.

چه عواملی به درآمد زایی قالیشویی کمک می کند؟


در درآمد قالیشویی موارد بسیاری دخیل هستند از محل قالیشویی گرفته تا نحوه شستشو و تحویل فرش همه و همه ریز به ریز در درآمد تاثیر گذار هستند. شاید به نظر افراد تنها با داشتن یک دستگاه کارواش ساده می توان یک قالیشویی احداث کرد و به درآمد رسید اما باید بگوییم که اگر هر فرشی طبق اصول شسته و خشک نشود اصلا تمیز نخواهد شد و در پایلن لکه های زرد رنگ که حاصل از رنگ نخ می باشد بر روی ریشه های فرش و خود فرش باقی خواهد ماند. پس بهتر است برای این کار و رسیدن به درصد سود مورد انتظار از دستگاه های با اصالت و معتبر استفاده کنید.

دستگاه هایی که انتخاب می کنید با آلیاژ بالا باشد تا در بلند مدت دچار خرابی و زنگ زدگی نشوند. هر چه دستگاه شما اتوماتیک تر باشد بازدهی کار شما هم بالا می رود دستگاه های شستشوی اتوماتیک، دستگاه آبگیر لوله ای اتوماتیک، دستگاه خشک کن و گردگیر همه و همه در پیشرفت صنعت قالیشویی موثر هستند. اگر بتوانید رضایت مشتریان را جلب کنید قطعا اسم شما به عنوان بهترین قالیشویی تهران شناخته می شود.

انتخاب محل مناسب قالیشویی

محل هایی را برای قالیشویی انتخاب کنید که تقریبا بیرون شهر باشد و قالیشویی خود را مجهز به ماشینی برای حمل فرش ها کنید و فرش را از محل مشتری تحویل و پس از شستشو دوباره فرش را تحویل مشتری دهید. این شیوه  کار راحتی را برای مشتری به دنبال دارد و حجم سفارشات شما را بیشتر میکند.

میزان درآمد قالیشویی چقدر می باشد

مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه قالیشویی با شماره 09125095994 تماس حاصل نمایید.

اگر از دستگاهی انتخاب کنید که تمام قطعات آن اورجینال و با کیفیت باشد قطعا سال های زیادی بدون خرابی برای شما کارمی کند و شما ناچار نیستید که هر ساله هزینه تعمیر و نگهداری دستگاه را بپردازید.

پس تا اینجا متوجه این شده اید که اگر بخواهید یک قالیشویی با درآمد بالا داشته باشید حتما باید تجهیزاتی اتوماتیک یا حداقل نیمه اتوملتیک را انتخاب کنید  و بهتر است دستگاه های خریداری شده دارای موتور قدرتمندی باشند. برای تشخیص تجهیزات بهتر و از همه مهمتر معتبرتر بهتر است  از شرکت های سازنده برتر در تولید تجهیزات قالیشویی راهنمایی بگیرید و خرید کنید.

ماشین سازی عزیزی که اسم پر تکرار در حوزه قالیشویی می باشد سازنده انواع دستگاه قالیشویی است که کیفیت محصولات و خدمات این مجموعه برای همگان محرز گشته است. با تجهیزات مناسب است که به درامد مورد قبول می رسید پس با مشاوران از مجموعه ماشین سازی عزیزی بهترین دستگاه را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با مدیریت