بلاگ

دستگاه گردگیر اتوماتیک قالی

دستگاه گردگیر اتوماتیک قالی

 

دستگاه آبگیر لوله ای | خشک کن فرش | عزیزی ماشین :امروزه دستگاه گردگیر اتوماتیک قالی قادر است فرش را کاملا گردگیری و آماده‌ی شستشو کند. این دستگاه مزایای بسیاری به دنبال دارد و قطعا هر قالیشویی که بخواهد تجهیزات خود را به روز کند به این ماشین آلات نیاز خواهد داشت. ابتدایی ترین مرحله در شستشوی فرش ها مرحله گردگیری است که شیوه سنتی آن به روش دستی و با کمک نیروی انسانی انجام می شد و طی این فرآیند بافت فرش آسیب زیادی می دید و به مرور باعث پوسیدگی فرش ها می‌شد.

در صنعت قالیشویی که یک صنعت رو به رشد می باشد دستگاه‌ها و تجهیزات مورد استفاده از اهمیت بالایی برخوردار هستند. هر مرحله با یک دستگاه خاصی انجام می شود و به طور کلی تجهیزات سنتی ان طور که باید و شاید است رضایت مشتری را جلب نمی کند.

ساخت انواع دستگاه گردگیر اتوماتیک قالی

عملکرد دستگاه گردگیر اتوماتیک قالی

در سال های اخیر فرصت گردگیری و شستن فرش ها برای بیشتر افراد وجود ندارد و درصد زیادی از افراد از خدمات قالیشویی ها برای نظافت فرش های خود بهره می برند. دستگاه گردگیر اتوماتیک فرش یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در این صنعت می باشد که نمونه ی کامل یک دستگاه پیشرفته و با کیفیت است و دیگر نیازی نیست افراد ساعت ها زمان خود را به زدودن گرد و غبار از یک فرش تلف کنند.

عملکرد دستگاه های اتوماتیک به نحوی است که در عرض چند دقیقه کار گردگیری انواع فرش‌ها در سایزهای مختلف را انجام می دهد و باعث می شود که شستشو راحت و سریعتر انجام شود.

انواع دستگاه گردگیر اتوماتیک قالی

امروزه قالیشویی ها برای انتخاب دستگاه گردگیر اتوماتیک قالی فرش مدل های متنوعی پیش رو دارند که شامل گردگیر دستی، گردگیر دورانی و گردگیر میزی نی باشد که دستگاه گردگیر اتوماتیک قالی بیشتر در مدل رومیزی عرضه می شود. هر قالیشویی برای انتخاب دستگاه مورد نیاز خود آپشن هایی را در نظر می گیرد.

حجم کاری یکی از مهمترین آپشن ها در این خصوص می باشد چون معمولا دستگاه‌های تمام اتوماتیک در مراکز بزرگ و با حجم کاری زیاد مناسب هستند اگر شما برلی یک قالیشویی سنتی که بهره وری پایینی دارد و معمولا حجم سفارشات در روز کم است بخواهید تجهیزات اتوماتیک تهیه کنید قطعا مشتمل صرف هزینه های زیادی خواهید شد و ممکن است زمان زیادی صرف شود تا شما این هزینه ها را جبران کنید.

دستگاه های دستی شلاقی

تجهیزات دستی به صورت شلاقی عمل می کنند و برای فرش هایی که گرد و غبار زیاد دارند مورد استفاده قرار می گیرند و از آنجا که ضربه زدن های مداوم سبب پارگی و آسیب به فرش ها می شود و ممکن است گرد و غبار حاصل باعث به خطر افتادن سلامت پرسنل شود این دستگاه همانند گذشته کاربرد چندانی ندارد.

ماشین دیگری که تقریبا به صورت نیمه اتوماتیک عمل می کند مدل دورانی می باشد که همزمان می تواند چندین فرش را در کمتر از ۱۵ دقیقه گردگیری نماید و با چرخش فرش ها درون دستگاه غبار آن ها گرفته می شود و آسیبی به فرش وارد نخواهد شد.

مدل های با کیفیتی که در قالیشویی های مدرن با تجهیزات پیشرفته به کار می گیرند گردگیر میزی می باشد که قادر است کل گرد و خاک موجود در فرش را پاک کند و آن را برای یک شستشوی بهتر آماده کند از مزایای این دستگاه عدم پخش شدم گرد و خاک در فضای آزاد و آسیب به پرسنل می باشد.

مزایای استفاده از دستگاه‌ گردگیر اتوماتیک قالی

هر چه قالیشویی ها از تجهیزات پیشرفته و تمام اتوماتیک بیشتر استفاده کنند و کار نیروی انسانی را به دستگاه محول کنند کیفیت نهایی بیشتری به دنبال خواهد داشت. دستگاه گردگیر اتوماتیک فرش مزایای بی شماری به دنبال دارد که به چند مورد مهم و چشمگیر اشاره خواهیم کرد.

زمان انجام گردگیری کم است و همین موضوع در کاهش انرژی و صرفه جویی در آن کمک می کند.

سرعت عمل را بالا می برد.
افزایش رعایت بهداشت و پیشگیری از رشد باکتری ها
بالا بردن سطح رضایت مشتری
نمیزان لرزش پایین
کاهش آسیب رسانی به فرش ها و پارگی آن ها
پاک شدن لکه های عمیق فرش
کاهش نیروی انسانی در این بخش
ملاک های انتخاب یک دستگاه گردگیر اتوماتیک قالی

خرید یک دستگاه گردگیر اتوماتیک قالی

شاید شما برای خرید دستگاه گردگیر اتوماتیک قالی تا حدودی مردد باشید و در بین مدل های متنوع ایرانی و خارجی قدرت انتخاب محصول برتر را نداشته باشید. معمولا در تجهیزات اتوماتیک فناوری های نوین و پیشرفته ای به کار گرفته می شود و قطعاتی که در دستگاه ها استفاده میشود از بهترین های روز دنیا هستند. از آنجا که دستگاه های گران قیمت لزون با کیفیت نیستند پس با این وجود می توان در مراکز معتبر به دنبال یک دستگاه خوب مطابق با انتظارات قاایشویی باشید.

مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه قالیشویی با شماره 09125095994 تماس حاصل نمایید.

اگر قصد تهیه دستگاه تمام اتوماتیک گردگیری را دارید نباید صرفا قیمت برایتان مهم باشد. بعضی از برندهای داخلی توانسته اند تجهیزات خود را مطابق با استانداردهای جهانی تولید کنند طراحی و تولید پروسه ای مهم و حساس است و معمولا سازندگان این گونه دستگاه ها وقت و انرژی زیادی صرف این مرحله می کنند و در تلاشند تا ماشین آلات نهایی بتوانند نهایت رضایت مصرف کننده را جلب کنند. مجموعا در خرید بهتر است آپشن های زیر لحاظ شود.

بهترین سازنده دستگاه گردگیر قالیشویی

خدمات پس از فروش ماشین سازی عزیزی

خدمات پس از فروش و تعهداتی که فروشندگان کالا به شما می دهند مانند تعهدات مربوط به گارانتی و تعویض قطعات آسیب دیده

تناسب قیمت با نیاز قالیشویی

کیفیت و قدرت خاک زدایی دستگاه
میزان قدرت موتور
میزان قدرت پاک کنندگی دستگاه
برق مصرفی و ویژگی های فنی

برای بررسی و خرید دستگاه گردگیر اتوماتیک قالی می توانید به یک مجموعه معتبر در این خصوص مراجعه کنید و پس از بررسی های لازم محصول مورد نظر را انتخاب کنید. ماشین سازی عزیزی به عنوان بهترین تولید کننده تجهیرات قالیشویی توانسته بهترین دستگاه را با قیمت مناسب عرضه کند.

تجهیزات این مجموعه مجهز به فناوری های روز دنیا هستند و به گونه ای طراحی شده اند که از استانداردهای به روز استفاده شده در تجهیزات اتوماتیک عزیزی امکان خسارت و آسیب رسانی به انواع فرش ها را به حداقل رسانده است و می توان با خیال راحت ماشین آلات کاربردی را خریداری و نصب نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با مدیریت