بلاگ

مقدار برق مصرفی مورد نیاز در قالیشویی

برق مصرفی در قالیشویی

 

احداث قالیشویی | دستگاه قالیشویی | عزیزی ماشین : میزان برق مصرفی در قالیشویی اهمیت بسیار بالایی دارد و برای راه اندازی کارخانه قالیشویی باید تمام پارامترهای مرتبط با آن مورد بررسی قرار بگیرد. یکی از موضوعات مهم در این خصوص بحث انرژی های مصرفی است. برق مصرفی قالیشویی در کنار آب و سایر هزینه ها اهمیت بالایی دارد.

صنعت قالیشویی یک صنعت روبه رشد و ضروری در حال حاضر است که افراد زیادی با مقدار بودجه متفاوت اقدام به راه اندازی این کسب و کار می کنند.  قالیشویی با توجه به نوع آن هزینه های متفاوتی را می پردازد. با پیشرفت صنایع و امکانات در سراسر جهان سعی شده تا امکاناتی وارد صنایع شود که از لحاظ مصرف انرژی در رده ی پایینی باشند.

برق مصرفی مورد نیاز در قالیشویی چقدر است

برق مصرفی در قالیشویی چقدر است

در گذشته به هنگام شکستن یک فرش توجهی به برق مصرفی در قالیشویی نمی شد و چون تقریبا تمام مراحل شستشو توسط نیروی انسانی انجام می شد پس لزوما محاسبه انرژی برق بی اساس بود. اما امروزه رقابت تنگاتنگ در این حوزه سبب شده است تا افراد هر روز به دنبال توسعه کسب و کار خود باشند.

هزینه برق مصرفی در قالیشویی ممکن است چالشی باشد که این کارگاه ها با آن مواجه هستند. به طور کلی این مصرف با توجه به نوع دستگاه ها و حجم سفارشات متغیر است. ممکن است یک صنعت از امکانات محدود و دستی استفاده کند و مصرف برق پایینی داشته باشد و یا اینکه از تجهیزات تمام اتوماتیک استفاده کند و برق مصرفی بیشتری داشته باشد.

دستگاه های شستشو و آبگیری در مدل ها و برندها با رده های انرژی متفاوت در بازار عرضه می شوند. مسئله مصرف برق مصرفی در قالیشویی مسئله ای است که برای صاحبان این کسب و کار اهمیت دارد و هر چه انتخاب شما در خرید دستگاه های با کیفیت و استاندارد با دقت تر باشد در این هزینه ها هم صرفه جویی می کنید.

مصرف انرژی دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی

برق مصرفی در قالیشویی در درجه اول به تجهیزات مورد استفاده در آن بستگی دارد. دستگاه های شستشوی تمام اتوماتیک، دستگاه های آبگیری تمام اتوماتیک و دستگاه خشک کن تمام اتوماتیک سه دستگاه مهم و کاربردی در این صنعت هستند. هر ساله نمونه های کاملتری از این دستگاه ها روانه بازار می شود و در مدل های جدیدتری همیشه تولید کننده به دنبال بالا بردن کارایی دستگاه و مصرف انرژی پایین است.

قطعات مصرفی در دستگاه ها کاملا در مصرف انرژی برق تاثیر گذار هستند. شما ممکن است یک دستگاه با تکنولوژی های برتر را تهیه کنید اما قطعات اصلی دستگاه استانداردهای لازم را نداشته باشند و نداشتن استاندارد و بی کیفیت بودن قطعات به مصرف انرژی بیشتر می انجامد.

اهمیت سرویس و نگهداری ماشین های قالیشویی در مصرف برق

برق مصرفی در قالیشویی زمانی بهینه خواهد بود که تمامی دستگاه ها سرحال و بدون مشکل باشند. گاها دیده شده که قطعه ای از یک دستگاه خراب شده اما چون در عملکرد تاثیری نداشته برای تعمیر آن اقدامی نشده است. این خرابی ها و مشکلات جزئی مصرف انرژی دستگاه را چندین برابر می کند و دستگاه ممکن است فشار زیادی را متحمل شود تا یک فرش را شستشو یا خشک کند. هر دستگاهی باید اگر خراب هم نباشد در مدت زمان مقرری سرویس و نگهداری شود تا هم عملکرد بهتری داشته باشد و هم مصرف بی رویه برق نداشته باشد.

امروزه بیشتر تولید کنندگان در سراسر جهان هر محصولی را که روانه بازار کنند برچسب رده ی انرژی را بر روی کالا می زنند. هر چه رده ی انرژی بالاتر باشد مصرف انرژی حداقل تر خواهد بود. دستگاه های تمام اتوماتیک برندهای معتبر از رده های انرژی A، A+،A++ و در برخی موارد رده B هستند که برق مصرفی در رده های انرژی A++ در حد بسیار کمی است.

این موضوع زمانی در جای خود باقی می مانند که دستگاه درست و اصولی کار کند و روغنکاری ها، تعمیرات و سرویس های لازم برای دستگاه انجام شده باشد در غیر این صورت ممکن است این رده نزول پیدا کند و به سطح C و D هم برسد. پس اگر می خواهید هزینه ها را کاهش دهید علاوه بر مراقبت ها و سرویس های روزانه دستگاه‌ها هر چند وقت یکبار از تعمیرکاران ماهر و دوره دیده بخواهید تا دستگاه را ببینند و مشکلات احتمالی آن را رفع کنند.

میزان برق مصرفی در قالیشویی سنتی

به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم شستن فرش به شیوه های سنتی و در قالیشویی های سنتی تقریبا منسوج شده است چون فرش های شسته شده با این روش نتوانست رضایت مشتری را جلب کند. مصرف برق قالیشویی سنتی نسبت به قالیشویی اتوماتیک پایینتر است اما در عوض این کارگاه هزینه های بیشتری برای نیروی انسانی، آب مصرفی و … را پرداخت می کند. در این مراکز بیشتر مراحل شستشو با دست و توسط نیروی انسانی انجام می شود پس لزوما هزینه آنچنانی بابت برق پرداخت نخواهید کرد.

برق مصرفی در قالیشویی در هر دستگاهی متفاوت است. بهتر است برای کارایی بهتر دستگاه ها از برق های مستقیم و پر قدرت استفاده شود تا نوسانات برقی باعث مشکل در دستگاه ها نشود. در ابتدای راه اندازی بهتر است از اداره برق درخواست برق سه فاز را داشته باشید.

به طور کلی دستگاه های شستشوی دستی به 5 آمپر برق سه فاز نیاز دارند. در مدل های مختلف دستگاه های آبگیری حدودا از ۳ الی ۹ آمپر تا ۲۵ آمپر برق سه فاز مصرف می کنند که بسته به شرکت سازنده و قابلیت های دستگاه متفاوت است. در قالیشویی های نیمه اتوماتیک اگر دو دستگاه شستشو و آبگیر به کار گرفته شوند 15 آمپر برق سه فاز مصرف می کنند.

مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه قالیشویی با شماره 09125095994 تماس حاصل نمایید.

قالیشویی چه میزان برق مصرف میکند

دستگاه شستشوی اتوماتیک تا حدودی نسبت به سایر دستگاه ها، مصرف برق بیشتری دارند البته باز هم به مدل دستگاه و سال ساخت و استانداردهای رعایت شده در آن بستگی دارد. این دستگاه به چیزی حدود 50 آمپر برق سه فاز نیاز دارد. نیمه های نیمه اتوماتیک این دستگاه مصرف برق بیشتری دارند.

اما جدای از از دستگاه های شستشو و گردگیری برای پمپ آب و روشنایی به برق تک فاز معادل 20 آمپر نیاز است که مقدار ناچیزی است. تمام این اعداد و ارقام برای یک قالیشویی رقم بالایی نیست و فقط لازم است که شما امکانات به روز و پیشرفته و مطابق با استانداردهای روز دنیا را استفاده کنید. در ماشین سازی عزیزی مقدار برق مصرفی در قالیشویی را می توانید با بهترین تجهیزات مدرن قالیشویی تجربه کنید با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با مدیریت