تجهیزات قالیشویی

تجهیزات قالیشویی

تجهیزات قالیشویی ،تجهیزاتی هستند که برای شستشو، خشک کردن و نگهداری فرش و قالی‌ها استفاده می‌شوند. این تجهیزات شامل ماشین‌های شستشو، آبگیرهای لوله‌ای، ماشین‌های خشک‌کن و دیگر تجهیزات مورد نیاز دیگر در قالیشویی ها مورد استفاده قرار میگیرند. در گذشته قالیشویی در منازل انجام می شد و افراد خانواده با استفاده از فرچه و پودر رختشویی و برخی مواد شوینده دیگر با همدیگر قالی های منازل را می شستند، امروزه دیگر کمتر کسی این کار پر زحمت را انجام می دهد زیرا قالیشویی های مدرنی وارد بازار آمده اند که از تجهیزات قالیشویی به روز و مدرن استفاده کرده و دیگر نیازی نیست افراد با دست قالی های سنگین خود را بشویند.

ساخت انواع تجهیزات قالیشویی

تجهیزات قالیشویی تمام اتوماتیک

تجهیزات قالیشویی اتوماتیک به شما در صرفه جویی هزینه ها کمک می کند، باعث افزایش بهره وری و سود اوری مشاغل در حیطه نظافت می شود، هر نوعی از انها چه به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می تواند گرد و غبار فرش ها را گرفته و انها را شسته و هم چنین خشک می کند، برای این سه مرحله تجهیزات متفاوتی وجود دارد که برای قالیشویی ها بسیار مقرون به صرفه است.

 

چند نوع از  انها را در این بخش ذکر خواهیم کرد. قالیشویی های مدرنی وارد بازار آمده اند که از تجهیزات قالیشویی تمام اتوماتیک استفاده کرده و دیگر نیازی نیست افراد با دست قالی های سنگین خود را بشویند.

–  تجهیزات قالیشویی نیمه اتوماتیک  – تجهیزات تمام اتوماتیک قالیشویی  – تجهیزات مبل شویی -تجهیزات مبل شویی صنعتی -تجهیزات مبل شویی و موکت شویی با استفاده از تجهیزات قالیشویی مدرن و با تکنولوژری روز دنیا میتوان در کیفیت شستشو و رضایتمندی مشتری تاثیر مهم گذاشت. در قالیشویی های سنتی معمولا از دستگاههای قدیمی و دستی استفاده میگردید که معروفترین این دستگاههای سنتی برای شستشو دستگاه شلاق زن میباشد و برای خشک کردن از دستگاه خشک کن دیگی استفاده میگردید.شرکت های قالیشویی حرفه ای یک انتخاب عالی برای شستشوی فرش های شما هستند.

تجهیزات شستشوی قالیشویی

تجهیزات شستشوی آنها قدرت مکش بیشتری دارد و فرایند خشک کردن فرش را سریعتر انجام می دهند. حرفه ای های واقعی همچنین شناخت مناسبی از تمامی تجهیزات در دسترس دارند، انواع الیاف و ساختارهای تشکیل دهنده فرش را می شناسند و از افراد مجرب برای شستشوی فرش های شما تحت شرایط مختلف بهره می برند.

کارخانه ماشین سازی عزیزی با ۴۰ سال سابقه فعالیت در صنعت ماشین آلات کشور از اولین مجموعه های ساخت تجهیزات قالیشویی در سراسر ایران و از معتبرترین و خوشنام ترین سازندگان داخلی این صنعت است که فعالیت خود را در سال ۱۳۵۷ با احداث کارخانه ماشین سازی در تهران آغاز کرده است.

شرکت ماشین سازی عزیزی افتخار دارد که با تلاش خستگی ناپذیر کارکنان خود توانسته با تحولی چشمگیر جایگاه ویژه ای در زمینه صنعت و اقتصاد کشور ارائه و همچنان با تکیه بر بنیه علمی میراث گرانبهای تجربه پیشینیان و اراده استوار کوشش نماید طلایه دار این صنعت عظیم باشد. تجهیزات قالیشویی اتوماتیک را با بهترین کیفیت از شرکت ما بخواهید.

قیمت تجهیزات قالیشویی اتوماتیک

خرید تجهیزات قالیشویی

برای خرید تجهیزات شستشوی فرش و دیگر محصولات و دریافت قیمت می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید. هر نوعی از تجهیزات قالیشویی دارای قیمت هایی در بازار هستند که این نوع قیمت ها نوسان خود را در روز تجربه می کنند.بنابراین با تغییر نوسانات در بازار قیمت تجهیزات قالیشویی نیز تغییر می کند.

در سطح هر شهری معمولا قالیشویی هایی وجود دارد که دارای کیفیت کار متفاوتی هستند، قالیشویان معمولا در صدد هستند که برای مشتری بهترین کار را انجام دهند به همین دلیل است که از افرادی بحرفه ای و به قول معروف بلد کار استفاده می کنند، یک قالیشویی خوب باید دارای تجهیزات قالیشویی تمام اتوماتیک باشد و هم چنین از مدیریت عالی برخوردار بوده و افراد حرفه ای را استخدام کند.

بنابراین تمامی این مسائل نیز می تواند بر روی کارکرد قالیشویی اثرگذاری مستقیم داشته باشد.

فروش تجهیزات مورد نیاز فرش شویی بر چه اساسی تغییر می کند؟

عوامل زیادی بر روی قیمت تاثیر می گذارد.می توان اولین مورد را اینگونه بیان کرد که تجهیزات در کجا تولید شده است، آیا تولید داخلی است یا خارجی؟ با توجه به این که تولید داخلی یا خارجی است قیمت ها نیز متفاوت است.اینکه تولید تجهیزات قالیشویی از لحاظ کیفی چگونه هستند و یا چه نوع برندی هستند نیز بر روی قیمت تاثیری مستقیم دارد، اگر دستگاه قالیشویی دارای گارانتی باشد و یا اینکه خدمات پس از فروش را ارائه دهد نیز بر روی قیمت آنها تاثیر دارد.

البته می توان گفت وضعیت دلار و تورم نیز بر روی تجهیزات هایی که از خارج از کشور وارد می شوند و یا دارای قطعات خارجی هستند تاثیر می گذارد و باعث می شود قیمت ها در روز متغیر شود.این موارد عواملی است که بر روی قیمت انواع تجهیزات قالیشویی تاثیر مستقیم دارند.

 دستگاه فرچه دو موتوره-دستگاه آبگیر لوله ای با درب-دستگاه آبگیر لوله ای بدون درب-دستگاه شلاق زن دستگاه خاک گیر دورانی-دستگاه خاک گیر معمولی-دستگاه آبگیر دیگی-دستگاه آبگیر غلطکی دستگاه گرد و خاک گیر در یک کارخانه قالیشویی به طور معمول دستگاه گرد و خاک گیر بخش مهمی از کار قالیشویی را تضمین می کند.

گرفتن خاک قالی های یکی از مواردی است که در فرایند قالیشویی اصلی ترین کار محسوب می شود،تمامی ذرات گرد و خاک که در طول یک مدت زمان بر روی قالی نشسته است توسط دستگاه گرد و خاک گیر کاملا زدوده و تمیز می شود.

این نوع Carpet washing equipment دارای یک نوع سیلندرهایی است که به راحتی تنظیم خواهند شد و این سیلندرها لرزش ها و ارتعاشاتی را بر روی فرش ایجاد می کند که تمامی گرد و خاک را در خود فرو می برند. این نوع دستگاه تنظیم می شود و دارای سیستم مکش کننده است، قابلیت تنظیم این نوع دستگاه باعث شده است تا بتوان هر نوع قالی و فرشی در هر ابعاد و تار و پودی را به راحتی گرد گیری کرد.

گردگیری یکی از فرایندهای ابتدایی شستشو در قالیشویی ها محسوب می شود. تجهیزات قالیشویی اتوماتیک دستگاه های تولیدی این ماشین سازی دارای یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند.

فروش انواع تجهیزات قالیشویی

سوالات متداول 

تجهیزات قالیشویی عزیزی در چند نوع تولید میشوند؟

این تجهیزات در دو نوع نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تولید میشوند.

قیمت تجهیزات قالیشویی چگونه محاسبه میشود؟

قیمت این تجهیزات با توجه به نوع کارکرد و ساخت آن تعیین میشود.

آیا تجهیزات قالیشویی عزیزی شامل خدمات پس از فروش میشود؟

بله همه تجهیزات شامل خدمات پس از فروش و گارانتی یکساله هستند.

آیا کیفیت شستشوی فرش با نوع تجهیزات در ارتباط میباشد؟

بله کیفیت فرش ارتباط زیادی به تجهیزات قالیشویی مورد استفاده در آن کارخانه دارد

تجهیزات تولید شده ماشین سازی عزیزی کدامند؟

دستگاه فرچه دو موتوره،دستگاه شلاق زن،دستگاه آبگیر دیگی و …

تجهیزات قالیشویی, تجهیزات قالیشویی اتوماتیک, تجهیزات قالیشویی تمام اتوماتیک, تولید تجهیزات قالیشویی, ساخت تجهیزات قالیشویی, سازنده تجهیزات قالیشویی
نوشتهٔ پیشین
دستگاه قالیشویی اتوماتیک
نوشتهٔ بعدی
تولید دستگاه قالیشویی

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلا روزتون بخیر خواستم بپرسم چه مدت زمان میبره تا تجهیزات خریداری شده در محل ما نصب و راه اندازی بشود ؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      اکتبر 1, 2022 9:34 ق.ظ

      سلام بعد از اینکه شما ثبت سفارش کردید همکاران جهت ارسال و نصب تجهیزات با شما هماهنگ میکنند

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.