ماشین آلات قالیشویی

ماشین آلات قالیشویی

ماشین آلات قالیشویی که با ورود آن ها به بازار تحول عظیمی در صنعت قالیشویی به وجود آمده است. چراکه بسیاری از روش های سنتی که وقت گیر بودند و یا موجب تغییرات ظاهری در فرش می شدند از میان رفتند و به جای آن دستگاه هایی مورد استفاده قرار گرفتند که کار شستشو را با کیفیتی بهتر و در مدت زمان کمتری انجام می دهند.

ماشین سازی عزیزی سازنده ماشین آلات قالیشویی با 40 سال سابقه کار اولین سازنده در ایران بعنوان تولید کننده و صادرکننده ماشین آلات قالیشویی ، دستگاه قالیشویی به کشورهای اروپایی از جمله: آلمان، ایتالیا، فرانسه، اتریش، سوئیس، آمریکا و آسیای میانه، حوزه خلیج فارس، عراق و ژاپن افتخار دارد در خدمت هموطنان عزیز بوده و آماده انجام سفارشات در اسرع وقت می باشد .

 ماشین سازی عزیزی با ارائه 10 سال خدمات پس از فروش و یکسال گارانتی بعوان سازنده دستگاه قالیشویی و ماشین آلات قالیشویی پیشتاز در عرصه خدمات رسانی به خریداران محترم می باشد .لازم به ذکر است مجموعه ماشین سازی عزیزی برنده جایزه صادراتی سال ۹۴-۹۵ است و دارای ۱۰۰۰ مشترک داخلی و خارجی است و می تواند تمامی تلفن های مشترک ها را در اختیار شما بگذارد.

فروش انواع ماشین آلات قالیشویی اتوماتیک

ماشین آلات قالیشویی تمام اتوماتیک

  ماشین سازی عزیزی تولید کننده انواع ماشین آلات قالیشویی اعم از دستی و اتوماتیک- ثابت و متحرک در ساخت این ماشین آلات آماده ارائه خدمات میباشد و با استفاده از نیروی متخصص,متعهد و با تجربه تحت نظارت و کنترل بسیار دقیق و منظم بر مراحل مختلف تولید ماشین آلات شستشوی قالی و اعمال کلیه مقررات ایمنی است. هدف این ماشین سازی دستیابی به کیفیت مطلوب جهت جلب رضایت مشتریان میباشد. از ماشین آلات قالیشویی چه می دانید؟

زمانی که شرکت های قالیشویی از ماشین آلات شستشوی فرش با کیفیت بالا برای شستن فرش های مشتریان خود استفاده کنند، می توانند کار شستن انواع فرش ها حتی فرش های دستی را نیز انجام دهند و رضایت مشتریان خود را جلب کنند. چنانچه برای تمامی مراحلی که در قالیشویی وجود دارد از ماشین آلات قالیشویی مدرن و مجهز استفاده شود کار شستشو و خشک کردن فرش ها به بهترین شکل ممکن در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

انواع ماشین آلات شستشوی قالی

این نوع از ماشین آلات را در دو طبقه دستی و اتوماتیک قرار می دهند.

  • دستگاه شستشوی دستی

این نوع دستگاه ها شامل دستگاه هایی به نام شلاق زن می باشند که فرش ها را به صورت ضربه ای می شویند. بیشترین استفاده ای که از این نوع ماشین آلات می شود برای شستن فرش های دستباف می باشد. دستگاه دیگری که در این دسته قرار می گیرد، دستگاه برس استوانه ای است که در ساختار خود دارای برسی به ابعاد ۷۰ یا ۹۰ سانتی متر می باشد. دستگاه شستشوی دو موتوره گیربکسی نیز از دیگر ماشین آلات قالیشویی محسوب می شود. در این نوع دستگاه دو برس دیسکی به ابعاد ۴۰ سانت کار شستشو را به بهترین شکل انجام خواهند داد.

  • دستگاه شستشوی اتوماتیک

این نوع را می توان از جمله ماشین آلات قالیشویی دانست که در دو نوع میزی و ریلی تولید می شود که از این میان نوع ریلی آن نیز دارای دو نوع دیگر یعنی برس استوانه ای و برس دیسکی می باشد. ماشین آلاتی که تحت عنوان دستگاه های میزی تولید می شوند دارای تفاوت هایی با انواع ماشین آلات ریلی می باشند. زمانی که از دستگاه های ریلی استفاده می شود فرش در وضعیت ثابتی قرار می گیرد و دستگاه با حرکت خودش کار شستشوی فرش را انجام می دهد. این درحالی است که در دستگاه های میزی دستگاه حرکتی ندارد و کار شستشوی فرش با استفاده از نوار نقاله انجام می گیرد.  

استفاده از ماشین آلات در مراحل مختلف

قبل از ارایه ماشین آلات قالیشویی به قالیشویی ها توسط شرکت های سازنده آن ها مرحله آبگیری به روش سنتی انجام می گرفت اما امروزه با ورود این محصولات به بازار، برای این مرحله از آبگیر لوله ای استفاده می کنند که باعث شده است کیفیت شستشو در قالیشویی ها افزایش پیدا کند. بسیاری از شرکت های سازنده ماشین آلات قالیشویی اقدام به تولید آبگیر لوله ای و بدون درب کرده اند که استفاده از آن ها برای قالیشویی ها بسیار مقرون به صرفه بوده است.

یکی از مراحلی که استفاده از ماشین آلات شستشوی فرش را تحت تاثیر قرار می دهد آخرین مرحله یعنی خشک کردن فرش می باشد. دستگاهی که در این مرحله می توان مورد استفاده قرار داد دستگاه خشک کن است که به صورت چرخشی کار خشک کردن فرش را انجام خواهد داد. زمانی که شما از دستگاه آبگیر در قالیشویی خود استفاده می کنید با استفاده از آن می توانید قالی و فرش ها را تا ۹۰ درصد آبگیری کنید به گونه ای که تغییری در ظاهر فرش ایجاد نشود. هم چنین با استفاده از این نوع دستگاه می توانید از به وجود آمدن لکه های زرد رنگ برروی فرش ها نیز جلوگیری کنید.

ساخت انواع ماشین آلات قالیشویی اتوماتیک

طراحی بهترین ماشین آلات برای قالیشویی

به گونه ای انجام شده است که صدای موتور آن ها بسیار پایین می باشد. زمانی که از این نوع دستگاه ها استفاده می کنید نیازی نیست که افراد زیادی را در کارگاه خود استخدام کنید. تنها کاری که هنگام استفاده از آن ها باید انجام دهید این است که فرش ها را لول کنید و داخل دستگاه قرار دهید. زمانی که این کار را انجام می دهید آبگیری فرش به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد. درواقع با استفاده از این دستگاه عملیات شستشو به سرعت انجام می شود.

مزایای ماشین آلات شستشوی فرش

وجود این نوع ماشین آلات را می توان تحولی عظیم در صنعت قالیشویی دانست چراکه با استفاده از آن ها کارهای مربوط به شستشو ی فرش ها در مدت زمانی کمتر اما با کیفیت بالاتری انجام خواهد شد که این ویژگی ها در برابر شستشوی قالی به روش سنتی بسیار بهتر و مقرون به صرفه تر خواهد بود. هم چنین با استفاده از آن ها به نیروی انسانی کمتری احتیاج خواهید داشت تا در امر شستشو به شما کمک نمایند. زمانی که از روش سنتی برای شستشوی فرش ها استفاده می شود به آب، موادشوینده و فضای بیشتری برای شستن فرش ها نیاز خواهید داشت.

در صورتی که استفاده از Carpet washing equipment این مشکلات را به همراه نخواهد داشت. از دیگر مزایایی که در مورد ماشین آلات می توان مطرح کرد، وجود سیستم اتوماتیکی است که به کنترل آب و موادشوینده کمک می کند، ارتفاع برس هایی که در دستگاه تعبیه شده اند را تنظیم می کند، از پاروهای مخصوص برای آبگیری فرش استفاده می کند و با استفاده از فرچه های دیسکی و برس های طولی کار شستشو را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

هم چنین این دستگاه ها دارای سیستم های مجزایی می باشند که برای شستشوی فرش های دستباف به کار می روند. درواقع زمانی که شما از این دستگاه ها استفاده می کنید لازم نیست نگران سایز، اندازه یا نوع فرش باشید چراکه دستگاه های موجود تمامی این مشکلات را برطرف کرده اند.

لیست قیمت ماشین آلات قالیشویی

ساخت ماشین آلات قالیشویی

ایران را می توان یکی از کشورهایی دانست که در این صنعت پیشرفت چشمگیری داشته است و بسیاری از شرکت هایی که در این حوزه فعالیت دارند با وجود مشکلات موجود توانسته اند محصولات خود را به خارج از ایران نیز صادر کنند. در واقع ایران از کشورهای پیشرو در زمینه ساخت ماشین آلات قالیشویی می باشد.

ویژگی های ماشین آلات شستشوی فرش

بسیاری از دستگاه های تولیدی که توسط شرکت های سازنده مختلف تولید می شوند، دارای ویژگی های مشترکی می باشند که از جمله ی آن ها می توان به وجود کف پاش در آن ها، سیستم لوله کن فرش، وجود زیرشور برای شستن قسمت هایی که زیر فرش قرار می گیرد، فرچه طولی و دیسکی و… اشاره کرد.

آیا ماشین آلات قالیشویی عزیزی ماشین به اروپا و آمریکا صادر میشود؟

بله این ماشین آلات به کشورهای آلمان،ایتالیا،فرانسه،اتریش، سوئیس و آمریکا صادر میشود.

انواع ماشین آلات شستشوی قالی کدامند؟

ماشین آلات شستشوی دستی،ماشین آلات شستشوی اتوماتیک

آیا تمام این ماشین آلات قالیشویی در ایران تولید میشود؟

بله تمام ماشین آلات بصورت دستی یا اتوماتیک در صنایع عزیزی ماشین طراحی و تولید میشود.

چگونه میتوانیم این ماشین آلات را سفارش بدهیم؟

با مراجعه به سایت عزیزی ماشین شما میتوانید نوع دستگاه مورد نیاز خود را سفارش بدهید.

آیا چگونگی استفاده از ماشین آلات را به ما آموزش میدهید؟

بله بعد از تحویل نحوه کار و شستشوی فرش به اپراتور دستگاه آموزش داده میشود.

تولید کننده ماشین آلات قالیشویی, ساخت ماشین آلات قالیشویی, ماشین آلات قالیشویی
نوشتهٔ پیشین
تولید دستگاه قالیشویی
نوشتهٔ بعدی
خرید ماشین آلات قالیشویی

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • قیمت ماشین آلات قالیشویی به چه عواملی بستگی دارد ؟ ما برای راه اندازی کارگاه قالیشویی نیازمند چند ماشین آلات هستیم

    پاسخ
    • مدیر سایت
      اکتبر 1, 2022 9:59 ق.ظ

      کارایی و کارکرد هر دستگاه بر روی قیمت ان نیز تاثیر گذار است برای خرید بهترین ماشین آلات شستشوی فرش با ما در تماس باشید.

      پاسخ
  • کیفیت بالای ماشین آلات قالیشویی عزیزی باعث شده تا من برای راه اندازی کارخانه قالیشویی از این مجموعه چندین دستگاه خریداری کنم .تشکر ویژه میکنم از مهندس عزیزی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.