فاکتور و صورتحساب قالیشویی

قبل از امضای فاکتور و صورتحساب آن را بدقت مطالعه کنید
براساس رسم قدیمی ما ایرانی ها، فرش دستباف جزو سرمایه زندگی محسوب می شود؛ بنابراین قبل از تحویل دادن این سرمایه به دست ماموران حمل و نقل قالیشویی مجازی که انتخاب کرده اید بدقت فاکتور یا قرارداد ارائه شده را مطالعه کنید و هرگز خجالت نکشید و از کارمند قالیشویی درباره آن بپرسید یا این که اگر قانع نشدید با دفتر قالیشویی تماس بگیرید و در نهایت باز هم می توانید از نظر کارشناسی اتحادیه استفاده کنید به هر حال اصلا عجله نکنید و کاملا خونسرد و با دقت هم فرشتان را تحویل بدهید و هم تحویل بگیرید.

گفتنی است، از آنجا که معمولا فرش های دستباف ارزش مادی زیادی دارند برخی قالیشویان اقدام به افزودن بندی به قرارداد کرده اند که در آن نوشته شده «هر گونه خسارت احتمالی به عهده مشتری است».

هرگز این بند را نپذیرید، چون از قالیشویان مجاز استفاده می کنید و اتحادیه نسبت به ارائه خدمات آنها تعهد دارد، پس در صورت وجود چنین بندی در قرارداد، قبل از امضای آن با اتحادیه تماس بگیرید و موضوع را با کارشناسان اتحادیه در میان بگذارید تا پاسخی قابل قبول بگیرید و پس از آن دست به قلم شوید. علاوه بر این تلاش کنید قالیشویی ای را انتخاب کنید که در قبال دریافت وجه اضافی، فرش های شما را بیمه کرده باشد و در صورت ایراد خسارت بیمه خسارت شما را بپردازد.

همچنین به یاد داشته باشید رسید قالیشویی تنها سند نزد شماست، بنابراین تمام اطلاعات مندرج در آن را کاملا چک کنید و با کارت یا مشخصات قالیشویی مطابقت دهید و هرگز رسید بدون امضا یا مهر واحد قالیشویی مجازی را که انتخاب کرده اید، قبول نکنید و در آخرین مرحله ترجیحا مشخصات مسئول تحویل گیرنده فرش و البته شماره اتومبیلش را پشت برگه فاکتور بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.