آبگیر لوله ای

آبگیر لوله ای

آبگیر لوله ای که در اصل به آن خشک کن نیز می گویند، سانتریفیوژی است که به شکل چرخشی کار می کند و استانداردی برای هر چرخش وجود دارد، معمولا این استاندارد در هر دور چرخش بین 200 تا 1400 دور گردشی است.هر قالیشویی باید دارای دستگاه آبگیر لوله ای باشد، زیرا با این نوع تجهیزات قالی ها خشک می شوند بنابراین این دستگاه یک از مهم ترین تجهیزات قالیشویی است که باید برای آب گیری کردن هر فرش بکار برود.

استانداردی که برای هر دور بکار می رود چقدر است؟

به شکل معمول استانداردی که برای هر دور تعیین شده است بین ۱۴۰۰ تا ۱۶۰۰ است البته این برای ابگیرهایی است که دارای استانداردهای اروپایی بوده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشند.

هزینه تولید آبگیر لوله ای

چه نوع آبگیر لوله ای برای قالیشویی مناسب است؟

اگر می خواهید کیفیت آبگیری در هر فرش بالا برود و فرش ها به سرعت خشک شوند، باید به تعداد سوراخ هایی توجه کنید که این نوع سوراخ ها بر روی خود لوله آبگیر قرار دارند و هم چنین قدرتی که موتور دارد نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.البته باید حتما به جنس سبد نیز توجه ویژه داشته باشید.

لرزش دستگاه آبگیر فرش:

آبگیر های قالیشویی به شکل معمول از لرزش تجهیزات برخوردار هستند اما این نوع لرزش را می توان با استفاده از راهکارهایی بسیار کمتر کرد. بهترین روش برای این کار این است که از لاستیک هایی استفاده شود که درون آنها باد زیادی وجود داشته باشد و این نوع لاستیک ها به یک کمپرسور متصل شده، هم چنین اینکه این دستگاه را به شکلی کاملا متوازن در هر مکانی نصب شود نیز باعث می شود لرزش کمتر شود، از طرفی نوع جنس سبد نیز در این بخش مهم است که این مورد نیز باعث می شود لرزش آبگیر کمتر شود.

ویژگی های انواع آبگیر لوله ای

  یک خشک کن فرش دارای توان بالایی برای خشک کردن است به صورتی که در حدود ۱۰۰ درصد فرش را خشک می کند. این نوع تجهیزات نباید هنگام خشک کردن فرش را چروک کند. وقتی فرش را خشک می کند نباید رنگ های فرش به دلیل دورانی چرخیدن در هم ترکیب شوند. البته رابطه چرخش توری و را در یک آبگیر را نیز باید مورد توجه قرار داد زیرا میزان سرعت خشک کردن فرش ها در اصل به همین نوع چرخش توری بستگی دارد.این تجهیزات برای یک قالیشویی مدرن بسیار کاربردهای زیادی دارد.

ساخت انواع آبگیر لوله ای در ایران

مشخصات یک آبگیر در قالیشویی

ولتاژ هر نوع آبگیر باید حداکثر تا ۲۵ آمپر باشد، می توان گف قدرت موتور یک این دستگاه در حدود ۲۰ اسب بخار باید باشد.سرعت چرخش به صورت دورانی نیز می تواند در حدود ۱۴۰۰ الی ۳۰۰ بوده که در هر نوع تجهیزات این نوع سرعت متغیر است. اینگونه تجهیزات برای هر نوع قالیشویی اتوماتیک لازم است بنابراین با استفاده از این تجهیزات به طور معمول خشک شدن فرش ها به سرعت انجام گرفته و تحویل فرش با سرعت بیشتری انجام می گیرد و هم چنین به فرش ها هیچ گونه اسیبی نمی رسد به همین دلیل است که از این نوع تجهیزات باید استفاده شود.

یکی از بهترین دستگاه هایی که در عرصه آبگیری فرش تولید شده است آبگیر لوله ای فرش می باشد که باعث جلوگیری از پارگی و چروک فرش می شود. حتی قالی هایی با قدمت و تراکم بالا دارای تابلوی اینورتر که باعث می شود دستگاه به آرامی شروع به حرکت کند و پس از آبگیری به طور خودکار به دور معکوس زده و فرش به حالت اولیه برگشته و لول می شود.

از مزایای آبگیر لوله ای گروه ماشین سازی عزیزی داشتن طول عمر بالا و تعویض ساده قطعات در کوتاهترین زمان و مکان ممکن حتی بدون نیاز به شخص متخصص امکانپذیر می باشد پس استفاده از این تجهیزات به قالی شویی ها پیشنهاد میشود.

 مزایای آبگیر لوله ای :

– افزایش قابل توجه ضخامت لوله های آبگیر و کاور به منظور افزایش عمر مفید آن – مدت زمان آبگیری کمتر از ۳ دقیقه – آبگیری فرش به حدود ۹۸ % – افزایش سرعت چرخش تا ۲۵۰۰ rpm – کاهش بسیار هزینه تعمیرات ناشی از استهلاک بالا و خرابی های مکرر دستگاهها – ضمنا بلبرینگ های مصرفی در ساخت این دستگاهها از برندهای معروف کشورهای آلمان و ژاپن میباشد. آبگیر با درب و بدون درب ماشین سازی عزیزی بالای ۱۰ سال عمر مفید را دارا میباشند.

خرید این دستگاه یکی از چالش های دستگاه قالیشویی می باشد. از آنجایی که مشتریان قالیشویی ها علاوه بر کیفیت شستشو، به خشک بودن فرش ها نیز توجه میکنند، بنابراین قالیشویی می بایست در تهیه دستگاه آبگیر فرش دقت لازم را به عمل بیاورند تا بتوانند مشتریان خود را حفظ نمایند. توصیه ما به شما برای خرید این است که دستگاه های درب دار را خریداری نمایید. این دستگاه ها از پاشش آب جلوگیری کرده و در مدت زمان کوتاهی آب فرش ها را میگیرند.

آبگیر لوله ای چه مزایایی دارد

قیمت آبگیر لوله ای

  قیمت آبگیر لوله ای نسبت به کیفیتی که دارد ، بسیار مناسب می باشد و مهمترین مزیتی که دارد این است که راندمان کاری و سرعت انجام کار را افزایش داده و مدت زمان تحویل فرش به مشتریان را کاهش می دهد.  

آبگیر لوله ای در چند نوع تولید میشود؟

آبگیر لوله ای در دو نوع درب دار و بدون درب تولید میشود.

مهمترین ویژگی آبگیر لوله ای چیست؟

سرعت انجام کار را افزایش داده و مدت زمان تحویل فرش به مشتریان را کاهش می دهد.

آیا آبگیر لوله ای عزیزی ماشین دارای نشان استاندارد است؟

بله همه محصولات عزیزی ماشین دارای تاییدیه وزارت صنعت و نشان استاندارد میباشد.

مزایای دستگاه آبگیر لوله ای کدام است؟

مدت زمان آبگیری کمتر از ۳ دقیقه، افزایش سرعت چرخش تا ۲۵۰۰ rpm و …

قیمت آبگیر لوله ای فرش چگونه تعیین میشود؟

قیمت این نوع آبگیر فرش با توجه به نوع درب دار یا بدون درب تعیین میشود.

آبگیر لوله ای, آبگیر لوله ای با درب, آبگیر لوله ای بدون درب, تولید آبگیر لوله ای, خرید آبگیر لوله ای, ساخت آبگیر لوله ای, سازنده آبگیر لوله ای, فروش آبگیر لوله ای, قیمت آبگیر لوله ای
نوشتهٔ پیشین
قیمت ماشین آلات قالیشویی
نوشتهٔ بعدی
خشک کن فرش

7 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • آیا دستگاه های شما شامل گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد؟

    پاسخ
  • اکبرزاده از قم
    اکتبر 4, 2022 1:12 ب.ظ

    قیمت دستگاه های آبگیر لوله ای به چه عواملی بستگی دارد؟

    پاسخ
  • مهرداد غلامی
    فوریه 9, 2023 6:36 ق.ظ

    با سلام خدمت دوستان عزیز ،بنده چند سال پیش از آقای عزیزی دستگاه خریدم اول فکر کردم که شاید کیفیت نداشته باشند ولی به نظر من بهترین دستگاه قالیشویی رو درست میکنن ،و فکر نکنم که سازنده ای بالا دستش بزنه ،با خیال راحت کار میکنین ،واقعا پول که می‌گیرن حلاله ،درود به شرفت ،

    پاسخ
  • محمد بقایی
    آگوست 7, 2023 12:25 ب.ظ

    آقای عزیزی حرف اول میزنند درمورد ساخت دستگاه های قالیشویی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.